Capri Sun Nerenin Malı?

Capri sun nerenin malı? Sorusunu herkes birçok kez kendine sormuştur. Capri-Sun, 1969 yılında Almanya’da Wild şirketi tarafından portakal ve limon aromaları ile piyasaya sürülen, meyve suyu ve kaynak suyundan yapılan bir içecektir. Capri-Sun markası artık Hans-Peter Wild’a ait İsviçre merkezli Capri Sun Group Holding’e aittir. Capri adı, Napoli Körfezi’nde bulunan İtalyan Capri adasını ifade eder.

Markanın Öne Çıkan Yönleri

Bu içecek markası, yırtılmaması için tasarlanmış küçük bir cep gibi olan ambalajıyla ayırt edilir. Capri-Sun AG’ye ait olan içecek, Fransa’da Coca-Cola Avrupa Ortağı tarafından pazarlanmakta ve dağıtılmaktadır.

İlk tarifler, limon ve portakal, lansmanlarından itibaren koruyucu, yapay renkler ve yapay tatlar olmadan tasarlandı. Capri-Sun’ın başarısı aynı zamanda ambalajının ikonik tasarımına da dayanmaktadır: ambalaj dayanıklıdır ve bu nedenle her yere götürülebilir. Başlangıçta Capri-Sun sadece pipetli 200 ml’lik bir çantada mevcuttu. Bazı Capri-Sun çeşitleri artık poşetlerde ve 330 ml’lik kutularda da mevcuttur.

Bugün Capri-Sun, 24 ülkede üretilmekte ve 119’dan fazla ülkede Capri-Sun adı altında satılmaktadır. Ürün çeşitleri, her ülkenin tipik zevkine göre uyarlanmıştır. Son zamanlarda Capri-Sun, daha az şeker içeren ancak tadı kaybetmeyen çeşitler sunuyor.

İçecek, doğal hammaddelerden yapılmış bir gıda bileşenleri işine sahip olan girişimci Rudolf Wild tarafından geliştirildi. Capri Sun’ın mevsimlik bir ürün olması gerekiyordu ama Capri Sun çok hızlı bir şekilde yıl boyunca içilen bir içecek haline geldi.

Capri Sun ve Reklam Yüzleri

Capri sun nerenin malı konusunda bir diğer konu firmanın izlediği reklam politikasıdır. Marka, 1979 yılında boksör Muhammed Ali ile yaptığı reklam sayesinde tüm dünya tarafından tanındı. Capri Sun, tanıtımı için sıklıkla sporcuları çağırıyor: 2015’ten beri tenisçi Jo-Wilfried Tsonga bir marka elçisi haline gelmiştir.

Capri Sun Hangi Pazarlara Yöneldi?

Capri Sun, 1980’den beri Asya ve Afrika’da da pazarlanmaktadır. 1982’de Capri-Sun, ABD pazarındaki en iyi yeni ürün olarak ödüllendirildi. Küçük poşet ayrıca yılın ambalajı için gıpta edilen Amerikan madalyasını da aldı. Artık dünya çapında her yıl altı milyardan fazla Capri-Sun tüketiliyor.

Hayal Gücünüzü Besleyin: Benzer Konulardaki Bağlantıları İnceleyin

Yorum yapın

tokat haber reseller